Programa de beques de la industria paperera adreçades al Màster Universitari en Tecnología Paperera i Gràfica

Beques sector paperer

Davant la necessitat de professionals formats en Enginyeria Paperera, les empreses del sector, a través d'ASPAPEL, convoquen 16 beques-salari, amb un pressupost total de més de 150.000 € per estudiar el Màster Universitari en Enginyeria Paperera i Gràfica a l'ESEIAAT

• Les beques es distribueixen en diferents províncies: 3 a Barcelona, 12 a Lleida i 1 a Sòria"
  • Cada estudiant matriculat rebrà, de diferents empreses papereres, 9.350 euros de beca-salari per cursar el màster (despeses matrícula, ...) i realitzar pràctiques en empresa i el treball final de màster.

És una molt bona oportunitat per ampliar formació de manera retribuida i amb moltes possibilitats laborals un cop acabada la formació.

Als enllaços següents es pot ampliar informació: